Reklamaatiot

Mikäli on käynyt niin harmillisesti, että vastaanottamasi tuote on virheellinen, yritämme tehdä kaikkemme auttaaksemme sinua mahdollisimman nopeasti. Nopein tapa reklamoida verkkokaupasta tai myymälästä ostamasi tuote on vierailla lähimmässä XXL-tavaratalossasi.

NÄIN TEET REKLAMAATION

A) Vieraile lähimmässä XXL-tavaratalossasi

Vie tuote kokonaisuudessaan tuotteenmukaiselle osastolle. Ota kuitti tai FI_-alkuinen tilausnumero mukaan. Henkilökuntamme tekee reklamaatioarvion tuotteesta ja joissain tapauksissa joudumme lähettämään tuotteen tutkittavaksi tavarantoimittajalle.


B) Mikäli sinulla ei ole mahdollista asioida XXL-tavaratalossa, voit myös hoitaa reklamaation postitse

Ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@xxl.fi. Otsikoi sähköpostisi
reklamaatio + tilausnumero, esimerkiksi ”Reklamaatio FI_0012345”. Sisällytä sähköpostiisi tilausnumerosi, tuotteeni nimi + numero sekä selitys siitä, mikä tuotteessa on vikana. Mikäli sinulla on mahdollisuus ottaa kuva tuotteesta, sisällytä myös se sähköpostiisi. Asiakaspalvelu antaa sinulle jatko-ohjeet.

1. Lähetä reklamaatiosi meille

Asiakaspalvelumme antaa sinulle tarkemmat ohjeet tuotteen lähettämisestä. Vastaanotettuamme reklamaatiosi pyrimme hoitamaan asiasi 30 päivän kuluessa siitä kun varastomme vastaanottaa reklamaatiosi.

2. Ilmoitus päätöksestämme

Kun käsittely on valmis, saat meiltä ilmoituksen, onko reklamaatiosi hyväksytty vai hylätty. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, XXL:llä on oikeus korjata tuote, vaihtaa se kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Mikäli mikään edellä mainituista vaihtoehtoista ei ole mahdollinen, niin tällöin hyvitämme maksamasi tuotteen arvon takaisin. Tavarataloon reklamoitaessa sinulla on myös mahdollisuus saada lahjakortti.


Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa valmistusvirhettä tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen & pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä niin pian kuin mahdollista virheen ilmenemisen jälkeen.

Kuljetusreklamaatio

Onko tilauksesi/tuotteesi vaurioitunut kuljetuksen aikana? Tässä tapauksessa sinun tulee toimia nopeasti. Sekä kuluttajan että XXL:n on tehtävä Postille reklamaatio seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation klikkaamalla tästä postin sivuille.

Lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista XXL asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@xxl.fi. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.

Tervetuloa uudistuneille sivuillemme! Klikkaa tästä palataksesi vanhalle sivulle xxl.fi

Tämä sivusto käyttää evästeitä

Tilaa uutiskirje

Hyväksymällä suostut käyttöehtoihimme. Lue käyttöehdot tästä