Reklamaatiot
Mikäli on käynyt niin harmillisesti, että vastaanottamasi tuote on virheellinen, yritämme tehdä kaikkemme auttaaksemme sinua mahdollisimman nopeasti. Voit myös helposti reklamoida verkkokaupasta ostamasi tuotteen fyysiseen XXL-tavarataloon. Reklamointi XXL-tavarataloon on itseasiassa nopein tie hoitaa reklamaatio. Muistathan vain ottaa kuitin/tilausnumeron mukaasi.
Alapuolelle olemme kirjoittaneet pienen ohjeistuksen, joka näyttää askel askeleelta kuinka reklamointi meillä XXL:llä toimii.
1. Ota ensimmäiseksi yhteyttä asiakaspalveluumme tai vieraile tavaratalossamme
Ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@xxl.fi. Otsikoi sähköpostisi Reklamaatio + tilausnumero, esimerkiksi ”Reklamaatio FI_0012345”. Sisällytä sähköpostiisi tilausnumerosi, tuotteeni nimi + numero sekä selitys siitä, mikä tuotteessa on vikana. Mikäli sinulla on mahdollisuus ottaa kuva tuotteesta, sisällytä myös se sähköpostiisi. Kuvan avulla voimme useasti ratkaista ongelmasi paljon nopeammin.
2. Lähetä reklamaatiosi meille
Asiakaspalvelumme antaa sinulle tarkemmat ohjeet tuotteen lähettämisestä.
3. Tuotevian selvittäminen
Useimmiten joudumme ottamaan tuotteen takaisin käsittelyä varten. Joissakin tapauksissa joudumme lähettämään tuotteen tutkittavaksi aina tavarantoimittajalle asti. Vastaanotettuamme reklamaatiosi pyrimme hoitamaan asiasi 30 päivän kuluessa siitä kun varastomme vastaanottaa reklamaatiosi.
4. Ilmoitus päätöksestämme
Kun käsittely on valmis, saat meiltä ilmoituksen, onko reklamaatiosi hyväksytty vai hylätty. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, voit valita haluatko uuden samanlaisen/samankaltaisen tuotteen vai haluatko rahasi takaisin. Tavarataloon reklamoitaessa sinulla on myös mahdollisuus saada lahjakortti.
Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa valmistusvirhettä tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen & pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä niin pian kuin mahdollista virheen ilmenemisen jälkeen.
Kuljetusreklamaatio
Onko tilauksesi/tuotteesi vaurioitunut kuljetuksen aikana? Tässä tapauksessa sinun tulee toimia nopeasti. Sekä kuluttajan että XXL:n on tehtävä Postille reklamaatio seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation klikkaamalla tästä postin sivuille.
Lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista XXL asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@xxl.fi. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.
- Asiakaspalvelu
- Usein kysytyt kysymykset
- Toimitusehdot
- Maksuehdot
- Vaihto ja palautus
- Reklamaatiot
- YLEISET EHDOT
- Tietoturvakäytäntö
- Vinkit ja neuvot urheiluosastolle
- Jalkapallon valinta ja hoito